lauantai 13. heinäkuuta 2013

RAKKAUS ON

Mul oli nimpparit torstain ja ko meil ain vietetää niit jotenki piänesti ni sain lahjaks...
Jotai liia mahtavaa...

PÄHKINÄSUKLAATA!

Mut se ei ollu paras juttu nimittäi se mitä paljastu paketist laitto mu hymyilemää koko päiväks ja oon erellee iha ASDFGHJJKL MUL O PARHAAT VANHEMMAT IKÄN!

Vastaus on...

*rummutusta*


ANTTI TUISKU UUSIN ABUMI!!!

Enkä ees häpee. Oikeesti paras lahja ikän! (ja joo, mä toivoin tätä levyy, son siis ihana ja rakastan niit kaikkii biisei enkä oo toki kuunnellu nonstoppin kolme päivää!)

Mut sit muihi juttuihi! Keskiviikkoo venates ko mu ihana Kvän tulee Porii ja kaike lisäks meil yöks perjantaihi asti~ Oon sekoillu siit jo varmaa viiko ja siivonnu huaneeni etc XD

(mun venaamisilme muistuttaa iha varmaa Ashi derp-naamaa)

Ja Jazzit alko eile, mennää Debi kaa maanantain tsekkaamaa, toivottavasti saan kuvii siält ja lisättyy peräti sit tän jotai jännää jos vaik löyrettäs jotai :3

Ja tänää olin itte asias Debi tykön, oli superjännää niinku ain. Voitin se iskä Mario Kartis Gamecubel XD Ja huamen Debi tulee meil ja piirtää mu pöksyihi AkuRokuu~ Saan toivottavasti laitettuu ne sit Pori Prideil ens perjantain jos keksitää mitä ite piirrän!! >u<

Sit tiistain o Neechanin (Venäjä, mut päätin kutsuu sitä täst lähi Neechaniks) synttärit ni meen se työ hillumaa~ Sain se korti valmiiks ni oon helveti ylpee itestäni! XD Siin o Ponyta mut kuvii laitan siit vast ko Neechan o ite saanu korttinsa :3

No mut ei täs muut, päivittelen varmaa se jälkee ko Kvän o lähteny meilt ja laitan ehkä kuvii kans mu pöksyist x3 Nii ja jazzkatupäivitys saattaa tul jo maanantain jos muistan :'D

Mahtavaa kesänjatkoo siihe asti ko kirjottelen tän jällee~ Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti